Met Maatwerk van Young Law kiest u als ondernemer voor een document geheel op maat, met veel persoonlijke contact. In dit artikel leggen wij in vier eenvoudige stappen uit hoe het proces bij Maatwerk van Young Law in zijn werk gaat. 

Stap 1:

Kies het document dat u nodig heeft op de website en kies voor ‘Op maat gemaakt’. Klik vervolgens op ‘Winkelmand bekijken’ en ga naar afrekenen. Vul daar uw gegevens in en betaal eenvoudig met iDEAL, PayPal, Bitcoin of creditcard.
Naast direct betalen, kunt u ook kiezen voor betalen middels bankoverschrijving (€10,- administratiekosten zijn verbonden aan deze betaalmethode). U betaalt dan op een later moment het bedrag, maar wel voor oplevering van de definitieve versie van het bestelde document.

Stap 2:

Zodra de bestelling is geplaatst, wordt er zo snel mogelijk (binnen 24u) per mail contact opgenomen door een van onze juristen. Dit wordt uw Young Law contactpersoon, die het document gaat opstellen. U heeft gelijk zijn of haar e-mailadres en telefoonnummer, zodat u altijd direct contact met deze persoon kan opnemen.

Afhankelijk van het gekozen product, zit bij de mail bijgesloten een eenvoudige vragenlijst ter eerste kennismaking. Dit is bijvoorbeeld het geval bij algemene voorwaarden en privacyverklaringen. Tijdens dit eerste mailcontact, wordt er tevens een telefonische afspraak ingepland.

Stap 3:

Er wordt een telefoongesprek met uw contactpersoon gepland. Tijdens dit gesprek komen wij tot de kern van uw onderneming, zodat het maatwerk precies aansluit op uw wensen. 

Stap 4:

Binnen 5 werkdagen nadat u de bestelling in onze webshop heeft geplaatst, ontvangt u de uw op maat gemaakte documenten. Er zal ruimte zijn voor eventuele aanpassingen en indien gewenst nemen wij het document telefonisch geheel met u door. Eventuele aanpassingen zijn geheel kosteloos. 

In vier stappen heeft u een document geheel op maat voor een vaste en lage prijs.😀

Heeft u het antwoord gevonden?