Wij snappen dat het onwennig kan aanvoelen dat u vooraf dient te betalen voor een dienst. Het is immers gewoonlijk in de dienstensector, en al helemaal in de juridische sector, dat u achteraf betaalt voor een dienst. 

Young Law is echter een geheel vernieuwend concept. Een onderdeel van dit vernieuwende concept is dat u de diensten online eenvoudig dient te kunnen aanschaffen. Bij het aanschafproces dient u tevens voor de dienst te betalen. Voelt op zich best raar dat u voor een dienst dan al moet betalen, terwijl het later wordt geleverd. Wanneer u bijvoorbeeld schoenen online koopt, dient u deze ook vooraf te betalen. Echter kunt u deze schoenen vervolgens retourneren en krijgt u het geld teruggestort. Bij een dienst kan dit niet. Omdat dit maatwerkservice is. 

Wij vinden dit onredelijk en vinden dat klanten dezelfde rechten moeten hebben, op het gebied van retourneren, als wanneer zij schoenen kopen. Daarom zijn wij gekomen met de Niet Goed Geld Terug Garantie. Indien u ontevreden bent over de geleverde dienst, krijgt u het geld teruggestort. Zonder gedoe en binnen 10 werkdagen.🎉

P.S. We gaan er uiteraard vanuit dat u nooit gebruik hoeft te maken van deze dienst. 😉

Heeft u het antwoord gevonden?